صنعت غذا و نوشیدنی یا به عبارت ساده تر، کافی شاپ ها و رستوران ها در زمره مهم ترین صنایعی هستند که بر روی سبک زندگی شهروندان تاثیر می گذارند. اغلب مخاطبان این صنعت انسانهای آگاهی هستند که به جزییات اهمیت می دهند، انتظارات بالایی دارند، تفاوت ها را درک می کنند و در مسیر وفادار شدن، استانداردهای خاص خود را می جویند.
برای موفقیت یک کافی شاپ یا رستوران، پارامترهای مهمی باید مد نظر قرار گیرند. محیط جذاب و متفاوت، فضایی آرام و آرامش بخش، غذا و نوشیدنی لذیذ، گارنیش و ارائهی خلاقانه و …، همگی جزو لاینفک موفقیت یک کافی شاپ و رستوران هستند. اما قدر مسلم باید پذیرفت که انسانها هم نقش بسزایی دارند.
تک تک کسانی که در مجموعه شما کار می کنند، همگی یک نماینده تمام عیار از برندتان هستند که در برخورد با مشتری، نگاه حرفه ای و رفتار شما را نمود می دهند. همه ما دوست داریم با بهترین ها کار کنیم و تا بهترین ها مشتریمان شوند و به ما وفادار بمانند. این در حالی است که باید بتوانیم خوب ها را جذب کنیم و آنها را بر اساس یک فرآیند هوشمندانه مدیریت به بهترین ها تبدیل کنیم.
در دوره مدیریت به طعم قهوه، با جزییات تمام در خصوص مدیریت انسانها در صنعت غذا و نوشیدنی صحبت خواهیم کرد و کنار هم خواهیم کوشید دیدگاهی متفاوت یافته و نتایجی بهتر خلق کنیم.